Svar på tal

Nej jag svarar inte på bloggen, jag svarar här. Varför ska man annars ha svar på tal? Jag menar, om någon annan undrar samma sak så får ju dom veta det nu också! :)

Kan man tycka, men nej. Även fast han har gått upp till MSV A, så är han tittig. Han är ju fortfarande häst, främmande föremål, tja, dom reagerar. Sen så var det inte just hindret, utan dom gigantiska tornen brevid + massa "smycken" Han var verkligen att nej, jag vill inte! Och det var just på det hindret, alla andra flög han över. Och sen så har han inte tävlats på flera år. Hans förra ägare, vad jag vet tävlade honom inte, och hans förrförra slutade tävla honom 2001.


Kommentarer
Postat av: Fanny K

haha då behöver du inte räkna med mer frågor då, haha

2011-05-16 @ 21:13:55
URL: http://shinyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0