Stallet nu

När jag kom hem var jag jätte trött, så bara slängde mig i soffan och halvsov samtidigt som jag kolla på någon film som gick på TV. Nu ska jag fixa stallet, stormockade hos prinsen igår, blev fint! Får se hur det ser ut där nudå.. Har jag berättat att han är den värsta att mocka hos i hela universum? Jag lovar, ser ni det kommer ni få en chock! Haha ;)

Får se vad jag hittar på ikväll, kanske drar till någon kompis. Vill inte sitta hemma, känner mig lite uttråkad just nu!

Får se vad jag bjuder på för update sen, kanske en outfit?

Bjuder på en bild på söta och galna lilla Ofelia. Hon var så stolt efter att ha fångat en daggmask igår, haha. Mysigt värre! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0