Sötnos på bild


Bara för att jag älskar den bilden .. <3

Idag kommer det nog bli uptade tror jag. Dock klockan 21:00 kommer jag sitta bänkad framför tv:n och kolla på när snyggingen Eric Saade sjunger - tummen upp! Imorgon är det stuidedag så då kommer det nog också bli bra uptade! Så vänta er mycket inlägg.

Fick tyvärr aldrig ridit igår. Först åskade det och spöregnade jag kom hem (-.-') Inte förräns vid 17:00 slutade det och blev uppehåll och då började jag med att baka en sockarkaka som jag skulle ha med mig till skolan. Blev inte klar förräns vid 19:00, som tur var hann kakan bli klar innan den jävla åskan började igen och regnet bara öste ner. Jag som är livrädd för åska sprang och la mig under täcket (vet, jag är sjukt modig ..) Åskan slutade tillslut, men det var inte förräns sent på kvällen. Så snacka om förstörd dag med ridningen p.ga. skitväder. Sånt gör mig så himla irreterad.

Men idag skall dem båda ridas! Så det så, eller ja - punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0