Sådär ja!

Är man bäst är man, och nu menar jag ju det med att jag visste att Eric Saade skulle till finalen. Eller inte, jag kan faktsikt erkänna att jag inte trodde det. Inte när det bara var en finalplats kvar och Sverige än inte var uppropat. Men så går vi vidare. Haha, jag skrek av glädje :D

Nu väntar kvällschill. Har laddat en låtlista på YT (ja jag vet, varför har jag inte spotify? Men laddade ner det innan min data kraschade och när den gjorde det försvann det -.-) Och nu när man bara får lyssna på en låt max 5 gånger!? Då tycker jag YT är bättre.

Imorgon skall jag och min lillasyster fotografera lite. Får se om det kommer upp här. Men kanske :)

Och dessutom har jag redan börjat planera en ny header! Bara i huvudet dock, då alla bilder som skall till saknas. Men får se till att få ner tankarna på den på papper, så jag inte glömmer av hur den skall se ut. Men åh! Jag tror den kommer bli super snygg. En riktig sommarheader. Hehe, blir riktigt sugen på att börja på den nu. Men som sagt, utan bilder kommer man inte särskillt långt.



Objektivet duger än så länge åtminstonde till naturporträtt. Bjuder på några som jag tog i söndags när jag kom hem från tävlingen.




Kommentarer
Postat av: Sofia

sv. mohahahah, snygg blogg ni har fått btw :D

2011-05-13 @ 07:46:40
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Otroligt fin ljus på bilderna :'D

2011-05-13 @ 10:23:56
URL: http://photoitsfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0