Rolig dag på liseberg!

Jag och Klara hade det jätteroligt! :) Ida kunde tyvärr inte med, vilket var lite synd. Men vi åkte sådant som atmosfear, lisebergsbanan, Hang Hai, Spinrock, balder (bara jag, klara fegade ur) jukebox, slängungorna, flumride m.m. Dock så var det ganska proppfyllt med folk då det var trädgårdsmässa. Fast iofs, köerna var ganska korta ändå.

Är faktiskt super taggad inför imorgon! Nervös för den delen också. Min och Dustys andra lokaltävling tillsammans. Spännande! Allt är packat och så. Nu får vi hoppas att det går bra för oss och laget imorgon (bestående av mig, Klara och min lillasyster Alicia, liten skara, men det funkar får vi hoppas!)


Ramadja, Pippi och Dusty .. <3


Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Sv. tack :D

2011-05-07 @ 22:36:03
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Massa lycka till bästaste syster!!! <3 Håller tummisarna!

2011-05-08 @ 08:24:40
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0