Ridit

Ida hängde med mig hem, för att hon ville kolla när jag red. Hon fotade även lite. Jag började med att värma upp honom i både skritt och trav i båpde varven, lite övergångar + volter. Sedan la jag in galopp och gjorde samma övningar. Började sedan värma upp på ett hinder som låg på kanske 50 cm, höjde succesvt och hoppade i slutet runt 105-110 cm. Han kändes helt okej idag, har haft bättre ridpass. Men han är nog lite deppig över vädrer eftersom det regnar och blåser. Usch...

Bilderna är alltså tagna av http://photoitsfunny.blogg.se/


sötis drömmer sig bort i sin egna lilla värld



Jättefina ansiktsuttryck haha! Men vem är dösnygg när man rider? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0