Rätt svar är:

Blondy!

Megan eftersom du inte har något jag kan länka till, så får den första nästa som kommenterar Blondy EN länkning, bara 1 eftersom dom fick svaret serverat ;) *EVIL*

Vill passa på att säga att Blondy inte är tävlad någon gång! Inte ens Clearround, hon är inte ens registrerad i TDB. Men sånt ska fixas! Ser fram emot detta! :)

Här får du din länk Alma! http://photoandhorse.blogg.se/ Du får även en till vid ett annat tillfälle. Det är nästan lite fusk eftersom du är min syster... HAHA, men ni andra får vara snabbare och lite klurigare förstår ni (:


En gammal söt bild på en vintertjock Blondy, så söööt!

Jag tränade henne idag, när jag kom hem från tävlingen. Red först igenom henne, men hon var på grymt piggt humör så ville passa på att hoppa, hon har så underbar hoppteknik! Hon tar verkligen i med hela ryggen och tycker det är så roligt! Hon är beviset på att även "kraftiga" små envisa haflingerston också kan.

Har inte så mycket att säga om passet, men hon var verkligen duktig! Jag red dock rätt dåligt idag enligt mig själv, yeye. Alla har vi våra dagar! ;)


Kommentarer
Postat av: mega

ihihihihhi :D:D:D

minns förra sommaren när du o ida hoppade på bor och ja, hon har en grym hoppteknik :D

2011-05-21 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0