Pigg och glad ponny!

Wiha, red ju ett litet kondition/dressyr pass i gärshagen idag. Det gick jättebra! Dusty var sjukt pigg och framåt. I gräshagen är det också som en liten kulle så där galopperade vi upp. Haha, ni skulle ha sett henne! Precis när man var påväg uppför gjorde hon ett glädjeskutt och sprang allt vad hon hade. Red uppför där några gånger. Jag var riktigt nöjd med henne!

Nu väntar två timmars plugg. *hosthost* jättekul *hosthost* med en timmes engelska och en timmes SO? Knappast ..

På fredag beger jag mig antagligen till BoRK tillsammans med Klara och Ida för att fotograferar clearrounden där. Skall bli roligt - det bästa är att det är utomhus. Men bilderna kommer bli skit, hoppas vi skaffar ett nytt ojbektiv snart, det söndriga är verkligen kast.

Lästen även på ryttarmedelandet från Ulricehamnbygdens RK att startlistorna inte kommer ut förrens på fredag. Jag som hade hoppats på idag. Jaja, nu är det bara att vänta ..

Nu vet ni lite. Kommer nog inte bli mer uptadering idag tyvärr.

Gammal bild på Dusty med Malin Karlsson som ryttare :) Tekniken kan man ju inte klaga på ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0