NÖJD

Åh vad bra det gick idag! Jobbade på med galppombyten, en stadig form osv. Det gick verkligen jätte bra! Red ut i skogen först, kort skrittrunda med lite trav övergångar. Sedan red jag i paddocken, tog lite galopper i båda varven, gick in på volter, tempoväxlingar och annat grundläggande. Sedan hoppade jag ett räcke med följe av ett kryss efter en kurva, gick bra, han kom bra med avstånd och så. Gjorde det 2 gånger i varje varv ungefär! Sedan höjde jag räcket till 75, sedan 80 och avslutade på 100 cm!

Han jobbade verkligen bra i form och arbetade bra med ryggen, vilket var målet med övningarna på det grundläggande. Han gick riktigt fint om jag får säga det :D

Nu ska jag plugga&duscha, kanske slänger in bilderna på schabraket senare!

Tyvärr kunde ingen filma idag, eller ta kort, annars hade jag bjudit på det!

Kommentarer
Postat av: Magnus Vasell

Det såg kanonbra ut !!!

2011-05-06 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0