Jennifer & Ramadja 13 maj

Måste säga att min ponny var jättefin idag. Och testade faktisk på galopp, i båda varven (dubbelkollat om det var okej vilket det var) men max 5 meter i varje varv. Och gissa om jag var världens lyckligaste. Satt med ett stort smile på läpparna. Trots att galoppen var seg och hon var surig så var det så underbart.





HAHA, jag dör, ponnyn fick fel galopp och såg ut som en islandshäst. Ändå är jag lika glad!



Lycklig tjej!

Orkade verkligen inte redigera bilderna, men det hade verkligen behövts på några.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jättefina bilder! =) Vad är det för regnjacka du har på dig?

2011-05-16 @ 23:05:34
Postat av: annelie :)

vad äre som hänt med henne? :(

eller, varför har du inte fått galoppera innan?

2011-05-17 @ 20:30:54
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0