Hemma nu

Jag ska bara duscha och äta, sen kommer annie och vi ska rida :) Och ja nu tänker ni säkert "men vilket pucko, som duschar innan ridningen" men jag gillar faktiskt att duscha efter skolan. Självklart duschar jag sedan igen, haha ;)

Vi ska nog rida i skogen. Eller, nä, det ska vi. Jag har ridit i skogen ett par dagaar i streck nu och varken jag eller dolittle kan få nog av det. Man blir på bättre humör, och jag orkar knappt något annat en en racingrunda i skogen efter skolan. Dessutom blåser det, och jag tål inte damm, så jag kan inte vara i paddocken då utan att få andningsproblem.

Mer update senare! Har ni något speciellt önskeinlägg? Kanske kan sätta ihop en outfit om jag hinner, har massa plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0