Hästarna hemma för natten = blöt Klara

Har hämtat hem Pirat och Dolittle nu, gick hem genom skogen så är jätte blött då det regnar jätte mycket. Ska ta en varm dusch nu sen plugga. Har matteprov på Tisdag, och spanskaprov på Onsdag och jag måste verkligen få in allt i huvudet nu, :(

Jag pluggar alltid bättre när jag har musik.. Jag gör nästan allting bättre med musik. Koncentrerar mig jätte bra då! Musik har alltid betytt väldigt mycket för mig, lyssnar alltid på musik som matchar mina känslor! Det får mig alltid på bättre humör... Älskar också att sjunga och spela Piano, haha!

Vad är eran favoritlåt? Har lite låtbrist nämligen.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0