...

Kommer verkligen inte på någon rubrik..

Har haft en dålig vecka, men även bra på många sett! Jaja, nu ska jag inte klaga.

Som ni har märkt har det varit dålig update, och jaag röt ifrån igår. Hade förberett ett inlägg men hade ingen lust att publicera det ändå, just because!
Men som Jennifer skrev så har vi studiedag imorgon! Gött, tror det blir ganska bra update från min sida, har lite grejor som ska göras bara! Vi får helt enkelt vänta och se. Men Jennifer verkar ha laddat med något, och hon har lite inlägg i utkast som jag tror hon kommer publicera!

Kan fortfarande inte rida Dolittle pga ormbettet, vill inte heller riskera något!
Ska se om jag ska sätta ihop filmen från Lokaltävlingen, inte särskilt mycket att se, men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0