Blir så trött

Vet att det har blivit mycket "hinner inte, ingen bra update idag" men, vi skriver det inte om vi verkligen inte hinner. Det handlar om att prioritera rätt saker, jag får gärna mer än G på mina prov och lägger därför ner mycket tid på skolan! Och sedan har inte alla 5 hästar som jag heller. Mycket saker som ska fixas, och därför är inte bloggen prio 1, thats it!

Inget mer negativt nu. Idag har hovslagaren varit här och satt på en tappsko på Pirat, klanten tar av sig dom ;) Har inte hänt särskilt mycket mer. Har ju som sagt bara pluggat.

Imorgon kommer jag också att behöva plugga, dessutom ska jag på student och vara där största delen av kvällen. So i'm sorry, NO GOOD UPDATE! Men vi ser ju att ni kikar in ändå. Ni är för underbara. Statistiken ökar som bara den, så himla roligt!

Ha en bra måndagskväll, så bra som den nu kan bli?.
Och som alla vuxna säger "snart är det sommarlov, håll ut" Jaja, det är det men jag vill ha det NU, höhö!


En favoritbild från hoppträningen hemma hos Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0