Bilder från den regionala tävlingen







Hinner inte ladda upp fler nu!


Kommentarer
Postat av: kellywessling

Hejhej .. vet inte om du vet vem jag är , men jag tävlade nämligen också den dag , på en liten c-ponny skäck.. hade ett jw shabrak som var blått med rött , som du kanske vet ;) .. men såg att jenny hade "snott" lite bilder här ifrån .. tänkte bara kolla om du kanske hade några bilder? ;D

2011-05-16 @ 18:46:34
URL: http://kellyochjenny.blogg.se/
Postat av: Sofie E

Hej! Jag undrar ifall du kanske har bilder på mina ponnysar? =) Celeste och Queen´s Gunfire.

Celeste är en svart D-ponny, hoppade med Nicholai från ponnyakuten 2. och Firre är en brun C-ponny som hoppade med en anna tjej, vet tyvärr inte hur dem såg ut. Skulle du vilja vara snäll att höra av dig om du har bilder? Skulle vara jätte snällt!! =)

2011-05-16 @ 21:25:02
Postat av: Emma

hej undrar om ni har bilder på mej? jag red en skäck c-ponny , han stegrade vid 2:an, hehe. Vi hade ett vitt schabrak och jag hade röd kavaj. Vore sällt om ni ville skicka dom isf ! :)

2011-05-18 @ 11:44:45
URL: http://siiimplythebest.blogg.se/
Postat av: Isa

Har du bilder från kat C? Isf på en brun ponny me dvitt schabrak , blå luva , utsläppt man. Ryttaren hade blå animo kavaj och svart ayr8 hjälm. Om du ha så kan du väl mejla till [email protected]

2011-05-18 @ 14:58:55
URL: http://equuselite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0