BGD SNART

Har kollat på skräckfilm med Linnea, vi satt och gapflabba! Haha seriöst, normalt va?
Vi ska nog in till Bollebygd iallafall och möta upp Marika och Rebecka, vettefan vad vi ska göra men Linnea säger att det är kul när det är fäst där.. :o

Aja, får se hur länge jag kan stanna, har ju hästar också :)
Förresten, första gången på länge som Dolittle stegrade idag, han blev rädd för en traktor och någon annan sak, så han kasta sig åt sidan, så försökte jag få honom att gå förbi men han ställde sig bara. jaja, damphästen.

Just nu ösregnar det.. kul? Var är sommaren?
Har tänkt ut ett intressant inlägg till i ikväll, om jag kommer ihåg vad jag ska skriva.
Stay tuned!


Gammal favoritbild från förra sommaren, min vackra prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0