Yr och sjuk

DISSAR FÖRKYLNINGAR! USCH.
Men det är fredag iallafall ♥

Sov nästan inget inatt.. blä
Får se om jag rider idag, han måste få röra sig på något sätt nu när det är hoppträning imorgon!
Hittade en film från min och Dolitles första CR tillsammans. Första klassen sprang gick dåhär:

Han var jätte pigg mot första hindret, jag hade valt att försöka hålla honom i trav. Så hoppar första hindret, och andra, och sen efter det andra har han fått en sån fart att han bara galopperar iväg, det ser inte KLOKT ut haha! Men gav inte upp och tog mig igenom banan efter att ha pratat med domaren. Bestämde mig för att hoppa nästa klass också, höll honom i trav där halva banan, sen lät jag honom galoppera. Så en CR iaf.
Jag visste precis vad jag gjorde för fel, jag hade en tendens att "hoppa före honom" typ.. men det har vi jobabt bort!

Får se om jag lägger upp den, bara om ni vill.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Victoria

Klart du ska lägga upp den!!

2011-03-11 @ 14:13:24
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0