Vill tacka!

Vill tacka till min underbara familj och mina underbara vänner som alltid ställer upp för en!
Mamma&pappa som alltid ställer upp och finns där för en, älskar er

Sen så alla underbara vänner som kommit fram till en idag och stöttat en. Och alla kommentarer, sms, chattkonversationer och PM från bdb och FB som undrar hur Ramadja mår och hoppas att hon blir bättre.
Jag älskar er mina vänner, ni betyder sjukt mycket!

Och tillslut till min älskade Ramadja som trots allt hade ont hoppade ändå. Älskar henne, f*n hade hon hade haft ont för annars tror jag det hade gått mycket bättre. Men hon är bäst. Så det så! ♥


Bästaste Evelina Gustafsson som är fotografen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0