Stallet snart

Snart blir det stallet, skall rida ut och det blir mys :) Sen blir det väll inte mycket mer än att plugga till hemkunskapen, ganska så skönt att det är en lugn vecka idag. På torsdag slutar vi 11:20 och på tisdag nästa vecka är vi lediga. Det gillas!

Och det är inte alls långt kvar till årets första riktiga hopptävling. Det skall bli sjukt kul. Jag längtar som in i tusan och har som delmål att få en fin grundrunda och om man kommer till omhoppningen verkligen våga satsa. På en träning förra året tränade vi omhoppning och Ramadja vände som i en 50:öring och hoppade verkligen allt!
Önska jag hade det på film så jag kunde ha visat er. Sen är det så roligt för jag känner jättemånga som skall vara med på den tävlingen.

Denna veckan hoppas jag åka iväg på någon CR eller träna för min tränare. Hoppas det blir att hoppträna för det tror jag nog skulle behövas :)


Without you, there'd be no sun in my sky
There would be no love in my life
There'd be no world left for me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0