Ridningen

Han skötte sig jätte bra, han var väldigt tittig, men det är han ju iof alltid.. Red bara ut i skogen, en lång runda! :) Galopperade i en uppförsbacke och han var väldigt pigg men fick lätt ner honom till sansad galopp. Sedan i en annan uppförsbacke lär jag honom sträcka på benen, de tyckte han var riktigt roligt, sötnosen. Ska rida ordentligt varje dag nu, och förhoppningsvis blir det CR på torsdag om mamma mår bättre. För om jag inte kommer iväg på CR:en blir det ingen Lokal i Borås tyvärr.. Känner att jag måste hoppa bana med honom innan ju? Ska försöka planera in en hoppträningen i veckan också, vilka dagar kan du victoria?

Nu ska jag gå ut och göra klart i stallet, släppa in hästarna, sen plugga. Jag hatar söndagar, dom är så tråkiga!

Hade tänkt också att förklara en massa grejer för er, som jag känner att det kommer att bli enklare för er att förstå hur det är mellan mig och dude! Världens finaste häst<3


I väntan på att komma in på tävlingsbanan, snart 1 år gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag kan på onsdag kväll!!

2011-03-14 @ 15:55:07
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0