Ridit!

Red i paddocken idag istället för att rida ut för det blev så himla mörkt innan jag kunde rida.. Han var verkligen superduktig! Jobbade mycket med skänkelvikningar och jobbade även på volter. Jobbade också med att förlänga och korta steget och avsaktningar, bakdels-framdelsvändningar!

Förresten så är 2 stycken CR:er inplanerade två torsdagar framöver, den 20 mars så är jag anmäld till Lokaltävling på Boråsfältritt klubb, göttmos!

Är så taggad för Gotacupen!

Nu ser laget ut såhär:

Klara Vasell
Jennifer Gingtorp
Ebba Bertilsson

Alicia Gingtorp
Moa Beischer


Förresten har bloggen krånglat idag så man ha rinte kunnat komma in på den. Hur har det varit för er? Har ni kunnat komma in?

Nu ska jag plugga lite, men imorgon har vi halvdag, så gött! Så vi slutar 11.10 och bussen går 12.15 tror jag!Hörs senare! Har ni något önskeinlägg?


Sötaste någonsin! *mobilbild*


Kommentarer
Postat av: Victoria

Härifrån har det inte varit några problem att komma in på er blogg!

2011-03-02 @ 22:17:39
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0