Nyklippt

Sådär ja! Nu är man nyklippt och fräsh i håret vilket känns skönt. Blev en ganska stor skillnad fast ändå inte. Men nöjd det blev jag :)

Red ut med Ramadja idag. Klättrade i backar och tog sedan lite galopp på en väg. Hon var jättefin och pigg idag. Testade även att rida med boots på henne då jag skall börja ha det i hoppningen. Det funkade bra.

Här får ni lite random kort som jag tog när jag var ute och red:


Ramadja har alltid öronen framåt när man rider ut, kanske mest beror på att det är det bästa hon vet?

Jag och Ramadja vid Hindås skidbacke, som ej används längre

Jag och Ramadja under skidbacken - ser ni hennes öron? Så jävla söta!

Som sagt, öronen är alltid framåt när man rider ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0