@ nörda sims 2

Heej alla bloggläsare!
Ridningen gick bra, hon var sjukt seg - nästan så jag misstänker att hon skall börja brunsta igen vilket jag INTE vill. Ramadja svävar verkligen i det blå när hon är brunstig .. Men det märks verkligen att det är vår påväg! Red i mina läderridstövlar med endast tunna strumpor i, ridbyxor utan långkalsonger i och en tjock hoodtröja och jag frös inte ett dugg :D Kavlade tillochmed upp armarna när jag red - så himla härligt!

Imorgon åker vi upp till bollebygds ridhus och hoppar. Skall försöka att hoppa några språng på 80cm eftersom det var ganska så längesedan hon hoppade 80cm. Hoppas det går bra så man får en bra magkänsla innan tävlingen. Fast iofs, den är ju om 2 veckor.

Nu skall jag nörda sims 2. Efter det mysa med familjen och se på melodilfestivalen.


En trött och brunstig Ramadja våren 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0