Never stop fighting

Ramadja skall ta det lugnt denna och nästa veckan. Sen skall det komma en kiropraktor som skall kolla på henne. Även Dusty. Bara hon blir bra igen.

Anledningen till detta är att hon ont i sitt bakben. Hon reagerar starkt när man rör vid det och hon stödjer inte bra på det. När pappa skulle ta av henne transportskyddet på det benet sparkade han henne. Så det var anledningen till varför hon hoppade så som hon gjorde idag. 1 m över varje hinder och stannade. Hon ville tala om för mig att hon hade ont.

LD+5cm: Hann knappt rida fram. Framhoppningen gick sådär. Väl inne på baban fick vi ett stopp 5:an. Men sedan gick hon runt banan fint. Fick 4 tidsfel vilket inte gjorde något. Kände inte av att hon hade ont här så jag tänkte att ett stopp gör väll inget? Ändå första tävlingen.

LC: Red fram längre. Kändes jättefin. På framhoppningen åkte jag av i hindret så fick bommar och sånt över mig. Då började jag misstänka att något var fel. Hoppade upp sen igen. Kommer in på banan, får ett stopp på 3:an kommer till 5:an och stannar ut oss. Runt hela banan hade hon hoppat 1m över. Hon hoppade licksom rakt upp i luften. Stackarn :(<3







Kollar ni noga ser ni hur högt hon var över.


Så såg det för det mesta ut i LC

Men vi slutar inte att kämpa. Bara hon blir frisk så. Nästa tävling är insiktad på Falbygdens hästsportsförening den 22:a april! :) Min finaste ponny som trots allt ställer upp för en :') Tänker inte lägga ut någon film så ni vet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0