LC debuten

Jag minns det som igår, när jag och Ramadja skulle debutera LC. Kanske inte låter så högt i era öron men för mig och Ramadja var det stort! Med en bra känsla i magen efter fått våran första dubbelnolla i LD+5cm var det ändå en dålig känsla inför LC:n, kändes som vi skulle stanna ut oss.

Men jag hade så fel! Och jag kom ut med ett stoooort leende på läpparna. Vi kom runt banan med ett stopp och det stoppet var mitt fel för vi hade för dålig fart mot hindret, dessutom låg oxern alledes i en vattenpöl.


haha, snyggt


Favoritbilden <3

Men vi klarade det. Känslan väl inne på banan var bra.
Men innan var jag verkligen jätte nervös!
LC för c-ponny = 80cm. Därför jag vill hoppa det imorgon, eftersom jag skall hoppa LD+5cm och LC i Borås (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0