Kungsbacka ridsport

På Kungsbaca Ridsport - där har jag vart idag. Köpte dem vita MH ridbyxorna. Åkte sedan till kungsmässan och in till HM för att se om dom hade kvar chinosar för 99kr. Men dem var också slutsålda, precis som i Borås .. Så matt blev man.

Men nu har man dem vita MH ridbyxorna och gissa om jag är nöjd? Ja! Så nu har jag iallefall ett par nya då dom andra var pyttesmå.

Men sorry för mi8n dåliga upptadering men det var inget direkt jag kunde göra åt. Jag ser ju att Klara upptaderar grymt!

Hade ju även tänkt att longera Ramadja idag men det blev tyvärr inte av. Vi kom hem vid 19:30 och då skulle liksom hästarna in så det var ingen idé tyvärr.

<-- Ridbyxorna som jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0