Inte bra

Mår inte ett dugg bra, typ hela min familj är sjuk och Alma har 40 graders feber.. Jag mår verkligen jätte illa, hade jätte ont i magen igår när jag åt. Nyser hela tiden. Sen har jag typ ont bakom vänster öra och upp mott tinningarna.. USCH OCH BLÄ, kan inte bli sjuk nu! - så jag red inte idag.. -.-

Har som tur är typ inget mer än SO och Matteläxa tills imorgon. Men blä.
Nu ska jag ut i stallet och göra iordning, sen släppa in dyblöta hästar?

Hur jag än mår på Lördag MÅSTE jag hoppträna. Ska sätta ihop et ridschema för nästa vecka,
för tävligens skull.

Hör av mig senare, puss.

Roligt inlägg ;)
Kan inte ladda upp bilder! dumma blogg.se......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0