Inspiration

Tittar på alla möjliga videos på mig och Ramadja. Jag tycker det ger mycket insperation. Jag kan se mycket jag gör bra och dåligt. Även mcyket som blivit bättre. Jag älskar att se hur man utvecklas. Spelar ingen roll om det är en människa eller djur o.sv. För det är lika kul ändå!

Jag menar - jämför dessa två videos, denna första från 2009 och den andra från 2010.



Om ni frågar mig är det en sotr skillnad. Både att rida och att se på Ramadja. Kommentarer från folk man känner som sett Ramadja hur hon var och hur hon är nu. Dem är sjukt roliga att höra. "Åh vad smäcker hon blivit" "Är det verkligen samma ponny?" "Hon suger ju verkligen tag i hindrerna" o.sv. Sånt är så sjukt roligt att höra.

Jag kunde inte låta bli att blogga, hehe x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0