Imorgon

Skall jag och Ramadja ut på en skritttur och det blir mysigt! Och imorgon måste jag plugga. Skulle gjort det i fredags och idag men så finns det ju något som heter dator som fungerar som en magnet ? Måste ta tag i det. Har engelska prov på tisdag med över 70 glosor + en massa verb. Vet inte riktigt hur det här kommer att sluta.. Har en inlämning på Grekland som måste bli klar och matte. Buhu.. Men nog om det!

Och nu är jag så trött på snön, den gör ingen nytta alls, tar bara en massa liv. Och vem gillar snö förutom skidåkare och så?!? Asså ush. Inte för jag har emot skidåkare utan det är snön jag har något emot.
Jag vill ha vår - punkt slut!


Haha, knäppa hästar man har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0