Hemma igen!

Nu har jag varit och hopptränat, ska snart sätta ihop en film! Det gick jätte bra. Han var jätte duktig och vi jobbade mycket med kontroll. Han stack bara iväg en gång, det kallar jag framgång hihi! Jag behöver en till hoppträning så det blir inte någon CR på torsdag utan det blir först om två veckor. Först jobbade vi med en kombination, sedan lite oxer, sedan satte vi ihop det till en bana! Jag gick ner till trav mellan hindrerna och tog dom i trav, han var alldeles för pigg och sen har han inte byggt upp tillräckligt med muskler än! Imorgon ska jag skritta ut på morgonen, så han inte blir stel. Sedan ska jag väl hitta på något annat.

Sen ska jag också göra klart filmen om våran utveckling.
Vill du ha någon film på dig och din häst är det bara att maila: [email protected] ,
 eller kommentera. Det är bara roligt haha.
Idag ska jag se till att uppdatera bättre!




Kommentarer
Postat av: Alma

Jag vill ha en film!!!! :DDDD

2011-03-06 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0