Godnatt..Snart kanske?

Ny duschad, så det kan inte bli bättre och skall dessutom sova snart.

Har även hittat min dröm d-ponny. Mamma kanske skall ringa imorgon (?) på den. Men haha, sorry för er men ni får inget veta. Och det är inte äns säkert, men drömma kan man ju. Men så sjukt fin är den och den hoppar som in i helvete.

Skall rida i padocken imorgon med Ramadja. Ett dressyrpass kommer att sitta finfint på henne. Har egentligen inte lust att rida dressyr. Men aja, det behvös!

Samtidigt håller jag på att bli förkyld vilket jag inte har tid med!! Huvudet och halsen värker, jag nyser och näsan rinner. Euw säger jag bara för att vara sjuk är hemskt om man har mycket i skolan.

Men nog prat om det för nu är det dags för mig att sova. Kanske slänger upp ett par bilder från när jag var på Wiebo RK's ridläger imorgon? ;) Vi får se vad morgondagen har att bjuda på!

Sen så får jag damp! Det går ju inte att ladda in bilder till bloggen?!? :(( Får ta en gammal

Sötaste Ramadja som alltid kommer ha den största platsen i mitt hjärta <3




Kommentarer
Postat av: Leon1670

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-07 @ 09:52:58
URL: http://leon1670.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0