Dusty

Dusty: Riktigt arbetsvillig idag. Hon var jättefin och jättemjuk! Men så skulle jag fatta galopp och då fick hon värsta bockanfallet. Men efter att hon fått springa av sig lugnade hon sig och gick helt underbart! Inte undrar på att hon bockar eftersom mamma inte galopperade henne så mycket. Det är först nu hon får galoppera "av" sig. Men det var verkligen en helt underbar ritt. Min lillasyster hann bara att fotografera i slutet av ridpasset, tog ut dem bästa bilderna!


Piggelinen Dusty



Ni får bilderna på Esse imorgon, datorn krånglade med att lägga upp mer bilder!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Söt bus-ponny!!

Håller tummarna på att det går bra för Ramadja på kliniken. Har några bilder från förra veckan om du vill ha, maila mig ([email protected]) din adress så skickar jag över dom i så fall.

Mvh Victoria!

2011-03-27 @ 09:03:54
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0