Dolittles sadel och bett

Vi har provat ett antal sadlar på Dolittle, men han har dissar dom alla då dom åker bak.. Vi ska prova förbygel och så. Men grejen med den sadel han har nu är att den ligger så bakåtlutad (han gillar den ändå typ? :s) eller vet inte... Men den gör att man lätt hamnar i stolsits, och det är så jobbigt! Den är även svår att sitta ner i..

Och sedan hans bett är för långt, så vi ska köpa nytt. Min mamma var snäll och köpte ett bett, men då var det i samma storlek. (Jag använder tredelat på honom) För hon trodde att jag bara ville ha det till mina andra två träns. Jaja, missförstånd happens! :)

Ville bara att ni skulle veta detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0