AUCH

Hej, hade vääärldens träningsvärk igår.. + har nog sträckt mig rejält i någon vadmuskel! :s
Jag kan i alla fall inte gå, så det blir ingen ridning idag. Vill bli av med träningsvärken först ordenltigt + sträckningen, annars river man ju upp den igen.

Men idag ska vi i alla fall hälsa på Timja! Någon får bära mig ut i bilen eller något..
Jag vaknade inatt och ville bara skrika typ. Hade feberkänsla men ingen feber? Tog i alla fall
en alvedon vilket inte hjälpte..

Snart amputerar jag båda benen!

Men jag ska ta med kameran till Timja i alla fall, så jag slänger inte lite foton senare!
Förresten har jag världens randomfilm från igår, Alma filmade när jag tömde skottkärran efter jag mockat?
TREVLIGT.

Det är i alla fall vår nu känns det som! Eller den är på god väg! Om det kommer snö nu igen så går jag i ide..


jag är alltid så vacker när jag rider! not...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0