The bad news

Jag har alltid otur.
Mamma är sjuk, pappa också för den delen. Feber och sånt shit, så det blir ingen tävling imorgon. Jag tvingar dom inte åka 4 timmar fram och tillbaka till Floby bara för en tävling. Yepyep, så äre. Men skit samma, ärligt. Visst var jag lite taggad och så, men.. det ska även vara jätte varmt imorgon. Nä-ä vi åker inte. Jennifer och Alicia åker inte heller för det ahde varit krångligt med bilar vad jag förstod? :/ jaja, det kommer fler tävlingar! :)



Sötnos!


Kommentarer
Postat av: Ebba =)

Jaha då verkar det som om jag är den enda i laget som åker... Men antar att det kommer gå okej ändå. Och det kommer fler tävlingar! =)

2011-06-04 @ 06:12:06
URL: http://nettlehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0