Svar på frågor

Johanna

När var du som lyckligast i skolan?
SVAR: Hmm.. jadu! Jag är nog alltid som lyckligast i skolan sista dagen innan vi får lov, hihi.

När var du som lyckligast med Dolittle?
SVAR: Oj! Som lyckligast var jag nog när vi fick hem honom efter att han gått igenom vetrinärbesiktningen. Men jag är även som lyckligast när jag ser våra framsteg, och hur långt han har tagit mig i min ridning. Lycklig är jag också när vi är ute på hoppbanor, eller när vi rejsar i skogen!

Vrf är du så söt?
SVAR: Haha, det är du som är söt Johanna ;)

Har du någonsin varit så glad över dolittle så du gråtit?
SVAR: Ja, jag var så glad över honom efter en träning för Victoria att jag nästan började gråta!

Är du glad nu?
SVAR: Snarare trött, men glad, det är jag väl ;)

Litar du på mig?
SVAR: Självklart gör jag det Johanna!

Vad tycker du om att vara kompis med en mindre?
SVAR: Det beror hur den yngre är som person, men ja, att vara kompis med en mindre kan man självklart vara!

Gillar du mig?
SVAR: Vem gillar dig inte? hihi :)

Vilken är din snyggaste outfit?
SVAR: Det är nog min marinblå, eller min brun/guldiga ;)

Vad tycker du om mig ridning? dålig/bra? Skriv det du verkligen tkr...
SVAR: Jag har inte sett dig rida särskikt mycket alls, men jag såg dig ju litegrann på framridningen i Måndags. Jag tycker att du rider mjukt och fint, och vad jag såg i hoppningen ramar du in hästen bra, väljer bra vägar och har en fin sits! :) Du är jätte duktig Johanna!


Kommentarer
Postat av: Johanna(hon från facebook):)

Hihi,du är bäst!<3

2011-06-30 @ 11:06:45
URL: http://jojopajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0