SOMMARLOV!

Äntligen sommarlov, har längtat så! Dock är jag fortfarande sjuk, men gick på avslutningen iallafall ;)
Blir ingen ridning idag heller, hatar verkligen att vara sjuk.

Jag skäms för den dåliga updaten igår, får hoppas att det blir bättre idag! Jennifer ska på Schools out ikväll (skulle gått men är ju sjuk...) Så hon kommer hem sent, hon lär ju vara dödstrött då haha!
Jag får försöka så gott jag bara kan.

Förresten, jag kollade bak på några av våra första inlägg här på bloggen. Jag upplever att vi skriver väldigt annorlunda nu haha! Håller ni inte med..? Kolla själva bakåt i bloggen så får ni se ;D

Nu ska jag ta huvudvärkstablett och försöka vila lite, ha ett grymt bra SOMMARLOV nu allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0