snark..

Vaknade nyss, eller ah, för 30 minuter sedan eller något. Är jätte trött haha! Just nu skiner solen här, och det är vaaarmt, härligt! Vi får se om det blir någon åska då? Det skulle ju ioförsig bli det framåt eftermiddagen.

Hovslagaren är här och tar hand om hästarnas fossingar. Hon tog av Dolittle skorna, så släptte vi ihop Dolittle och Sam nu för första gången! Så söta är dom, dom står och biter varandra i grimmorna och går tillsammans som om dom satt ihop. Men lite gnatigt är det ju också. Vi ska snart släppa in Timja! Hon är lägst i rang av alla, så Dolittle och Sam får "göra upp" om vem som ska vara ledare, eftersom båda har varit ledarhästar. Sam var ledare när vi hade honom på foder, och då gick han med Blondy och Timja. Nu har Dolittle varit ledare över Blondy, Timja och Pirat enda sedan han kom hem till oss.

Men nu när Sam kom igen, så gick ju han med Blondy och Timja igen, och var därför ledare igen. Lite krångligt det här jag vet..

Men om jag ska vara ärlig tror jag att Dolittle kommer vara ledare över Sam också när alla hästarna går tillsammans.

Kanske mer update sen!




Mina älsklingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0