Sjuk två dagar innan sommarlovet

Jag har JÄMT sån otur. Ni vet att jag inte kunde åka och tävla för att mamma var sjuk? Nu har jag fått hennes dumma förkylning. Vaknade vid 5 med halsont och tog varmt att dricka, somnade sedan och hade fortfarande ont.
Sedan innan idrotten blev jag jätte yr och alldeles kallsvettig, usch fyfan.
Jaja.. Har halvsovit lite nu, degat i soffan. Näsan rinner och ögonen också! haha, fräscht!

Blev ingen ridning idag. Imorgon är det sista skoldagen, rätt chill dag. Vi får reda på provresultat och sådant så jag vill ju helst inte missa skolan. Men som det ser ut nu så blir det inget för mig imorgon.. Har tryck & spänningshuvudvärk..

KLAGA ÄR VAD JAG GÖR NU OCH THATS IT, DET BLIR INTE ROLIGARE ÄN SÅHÄR!
Nu tar Jennifer över ikväll, i'm out for tonight.


Haha, mina skänklar står rakt ut.. jaja, alla har vi våra dagar.


HÄSTROMPAH.. Bakbenstekniken är det inga fel på iallafall

Fotograf: Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0