Segt

Denna dagen har gått så fruktansvärt segt, nästan lite jobbigt?
Nu ska jag ut och greja i stallet.

Jag ska:
Putsa träns
Städa transport
Mocka
Fixa vatten osv.

Är helt seg i huvudet och har ingen lust att tävla imorgon egentligen. Men det är alltid kul när man är inne på banan ;)

Ska bara hoppa lagklassen för att varken mamma eller pappa mår bra, och om jag skippar förklassen så kan vi åka lite senare. Startar bland dom sista i lagklassen och bland dom första i förklassen så det hade blivit en lång väntan i värmen. Det ska bli ungefär 25 grader i skuggan imorgon i Floby. Även här i Bollebygd, varmt! Men lite för varmt när man ska tävla utomhus.

Det blir ingen mer update från mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0