Resultat, film och bilder

50 cm - 14 fel, kom i ett för långsamt tempo på hinder nr 7, två stopp, hindret såg även "konstigt" ut enligt Blondy, och hon sneglade på det i kurvan mot hindret. Men vi kom runt banan, och det var ett av målen! :D

60 cm - FELFRITT! Ett fint tempo, lite segt men hon gjorde så gott hon kunde då hon inte är i toppform utan har lite sommarmage.. Dessutom brunstade hon.  Men nu är Blondys första rosett plockad i alla fall! :D

Jag är riktigt stolt över Blondy, det var inte stressigt alls på tävlingsplatsen, och hon skötte sig galant! Sten cool, som sagt lite seg, men hästen är ju inte i toppform efter att ha gått på tjockare bete de senaste dagarna, samt brunstade hon = SEG.

Det finns många som inte tror på henne och bara tycker att hon är seg osv, jag vet att dom personerna finns, men jag tror verkligen på denna ponnyn, hon kan komma mycket längre med bara en bättre form och träning. Blondy har inte hoppat särskilt många banor i sitt liv.

Men äsch, vi kom runt banan på 66 s i 60 cm, och 100 s i 50 cm.

Jag är STOLT!





*Trött ponny, haha söt*




Foto: Victoria Gustavsson

Hon HAR potential.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0