Resultat Dolittle

Hoppade bara Dolittle en klass eftersom att Victoria hoppade ju honom en klass! ;)

80 cm: Han var lite trött redan på framhoppningen, och jag hann bara hoppa några få skutt och bara känna på alla gångarterna. Det berodde antagligen på värmen + att han ridits upp, vilket tar ca 1 timma.

Väl inne på banan hade han ett fint tempo, fortfarande lite trött, men ändå ett bra tempo. Vi kommer fint på varje hinder och jag pratade hela tiden med honom. Vi kom på en bra väg mot hinder nummer 7, jag kände att han sneglade lite på det, vilket alla sedan sa att han gjorde, men han har ändå bjudning. Jag var påväg upp i hoppsits, men då springer han rätt förbi hindret! :/ Vi kommer på det igen och då hoppar han. Nästa hinder var precis r'tt fram eftersom det var en linje, och han går snabbare nu, men även där blir det ett likadant skutt. Kommer på hindret igen och han hoppar, kommer sedan mot hinder nummer 9 och det hoppar han galant.

Men jag klandrar honom inte, han var redigt trött. Men jag är ändå stolt, eftersom vi hade ett fint tempo hela ritten! Min fina kille ♥

 


Framhoppningen


Haha, fint face-varning!

Bästa ponnyn!

Jag sätter mig inte och gör en film om ni inte är intresserade av att se det, så det hänger på er! :)





Kommentarer
Postat av: linda

Film tycker jag :D

2011-06-28 @ 22:06:28
Postat av: Linn

Jag vill se film! :-)

2011-06-28 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0