NU VET JAG!

NU vet jag vad som blir dagens ridpass! Markarbete, träning på avstån doch sådant! Dolittle är lite svår (tro det eller ej, han är då ingen lätt häst) med avstånd, man vet aldrig när han ska hoppa av typ. Jennifer kände det när hon red också! Men det handlar om att komma in i det, det brukar bli bättre efter typ 2-3  skutt. Det beror väl på mig också, man ska komma in i det i varje ridpass, sedan går det ;)

Vet inte om jag har någon fotograf! Men äsch, så kan de vara.


Jag och min pussgurka, hihi!
Visste ni att han kan kommandot "puss"? Man håller upp en godisbit och säger "puss" så får man en puss och han får en godis, haha så gulligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0