Mycket ska göras!

Som rubriken lyder har jag också mycket att göra idag. Det ska packas, göras tidsinställda osv.
Men jag ska ändå försöka vara så aktiv som möjligt här.
Jag har ju som sagt ordnat en gästbloggare, medans jag och Jennifer är borta. Vem tror ni det kan vara?
Hon har iallafall en idé till ett mycket intressant inlägg... Så ni får hålla utkik!

Jag har ingen bra fantasi idag, om vad jag ska göra för tidsinställda.
Har ni några tips? :D Kom jätte gärna med dom, så att det inte bara blir tråkiga korta inlägg som tidsinställda.

Så snälla, tips, idéer, jag är öppen för förslag!


Söt ovisad bild, från min och Dolittles andra eller tredje CR tillsammans ♥

Min fina prins





Kommentarer
Postat av: Alma

Ni är så j*vla fina tsm <3

2011-06-19 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0