Långrunda

Har varit borta enda sedan 10 imorse, blev en rejäl långrunda som innehöll klättring osv. Mycket racing, Dolittle var extremt pigg, haha så kul! :D Vi red upp för en 1 km lång jätte brant uppförsbacke, och tävlade om vem som kunde stå upp hela vägen, alla klarade det. Men jag var den enda som inte ha ont i benen när vi kom upp, jag är biffen! Vi var borta i ungefär 2,5 timme!

Nu har vi släppt hästarna i en hage lite längre bort från stallet där dom ska få gå inatt och beta.
Det förtjänar dom, hihi.

Imorgon blir det nog samma runda, mycket konditionsträning ska det bli.

Förresten, är ni inte sugna på att veta vart jag och Jennifer ska mån-ons? ;) Vi kommer inte ha tid att blogga iallafall. Vi ska fixa tidsinställda, och jag har fixat en gästbloggare! Nu är ni inte lite nyfikna va?


Kommentarer
Postat av: -:)

Vart ska ni?

2011-06-18 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0