Kalla det bortförklaring om ni vill

Vissa tycker ju att vi kommer med bortförklaringarn när vi inte uppdaterar, men för det första har det varit hyfsat bra väder och då sitter jag inte vid datorn, och för det andra har jag faktiskt gjort mycket idag!

Jag har sorterat en massor, gamla kläder, böscker och sån skit.
Imorgon är det skola, men då uppdaterar ju vi som vanligt senare på eftermiddagen! :)

Det har hängt regn i luften för det mesta idag, annars har det varit alldeles för varmt, så jag har inte ridit.
Just nu åskar och mullrar det lite men jag orkar inte bry mig.

Får se om det blir ridning ikväll, om min storasyrra orkar - hon är förkyld.
Men jag hoppas inte att ni sitter inne när det är sol heller eller? Så det gör väl inte särskilt mycket. :)

Jag har lust att göra något i PS, dock vet jag inte vad! Något hästrelaterat ialalfall!
Förslag?

:)




söt gammal bild på min posare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0