Grilltime sen springa

Ska snart käka, sen ska jag och min syrra Anna ut och springa, och sedan bada ;) Gött, summer feelings!
Vi ledde nyss bort hästarna till en hage med massa gräs, där dom ska gå över natten. Som tur är är det skogsgräs, vilket inte är särskilt tjockt bete. Alla hästarna har redan riktiga sommarmagar, men det är så det är. Dom måste ju få beta!

Imorgon så blir de att jag rider ut själv med Dolittle, ska köra ett kondis-pass med honom, ska rida upp för en massa backar, en av dom är 1 km lång (!) och han ska få jobba mycket i trav! Efteråt så rider jag nog till lagunen så han får plaska lite. Sedan rider jag hem ;) Ska inte rida fööör långt heller. Det ska vara varmt i morgon också, dock inte lika varmt som idag.

Får se om det blir mer update, ha det!


Världens finaste Dolittle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0