God morgon?

Haha, nej det är för sent för mig att säga god morgon, idag iallafall. Jag har redan ridit.
Jag red först i paddocken, jag jobbade med att rakrikta och lösgöra honom. Ingen galopp, endast trav i en låg form. Både jag och Victoria har märkt att han går lite som en.. banan? Han är mer musklad på vänster sida. Förresten, han har någon knöl på vänster sida av halsen? Victoria vet inte vad det är, det kan ju vara vad som helst.. Vi ska be David (kiropraktorn) kolla på den när han kommer nästa gång. Det verkar som att det stör honom lite att jobba i form.. Hoppas det inte är något allvarligt :(

Iallafall, efter det red jag ut i skogen. Fortsatte arbetet lite där ute också, men han var jätte pigg och framåt så jag lät honom sträcka på benen lite. Jag skrittade av honom ganska länge idag, ute i skogen.

Så jag är nöjd över ridpasset!


Min finaste kille som alltid gör mig glad, världens bästa Dolittle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0