God morgon!

Idag är jag faktiskt uppe hyffsat tidigt ändå.
Det är lika fint väder idag som igår, så jag kommer tillbringa största delen av dagen utomhus antar jag?

Jag ska rida framåt kvällen, det blir en skogsrunda med bara mig och Dolittle. Älskar't!
Igår red jag och Emma runt 7 kanske, en liten sväng i skogen. Vi skrittade först på långa tyglar väldigt länge, sedan kortade jag upp honom och började lirka lite. Han var förvånansvärt mjuk igår, trots att han jobbat så mycket dagen innan. Men eftersom att jag och Emma red Blondy och Dolittle hem från tävlingen så varva dom ner ganska mycket och fick sträcka på sig ordentligt.

Vi fortsatte med samma grejer i trav, och i slutet tog vi en kort lugn galopp innan vi skrittade av dom på ett fält.

Nu ska jag kanske börja på filmen med Dolittle.. Såg att några ville se den, ;)

EDIT: Jag har gjort om filmen TVÅ gånger, och sparat och publicerat den men den är helt borta?! Har försökt flera gånger.. Ska försöka mer sen, nu ska jag rida.

Bild i repris, pappa är fotografen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0