Gårdagens ridpass

Jag red min prins och Victoria red söta Pirat!

Innan vi hämtade hästarna la vi fram galopp&trav bommar samt ett hinder på diagonalen i paddocken.
Vi värmde upp med en runda i skogen, vi joggade igång dom med lite övergångar mellan trav och skritt.
I paddocken satte vi igång. Jag gjorde samma sak som i skogen men jag la till volter. Han var lite seg i munnen igår! I början av ridpasset iallafall ;) Sedan blev han fin!

Vi jobbade över travbommarna, och därefter gav vi oss på galoppbommarna. Avstånden var faktiskt rätt bra igår! Om jag har bättre stöd på yttertygeln kommer det gå bättre :) Det jobbar jag på.. --->

Felicia (har du någon blogg nu..?) läste att jag inte hade någon fotograf så hon erbjöd sig att fota! Även Alma kom ner och tog kort.

Skulle lägga upp bilderna men mitt nätverk krånglar, jag har värdlens huvudvärk pch börjar bli rejält förkyld.
Så nu ska jag sova lite..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0